...blog o všem možném co mě zajímá, baví a dělá domov domovem...

pátek 14. března 2014

Jaro se hlásí.

Zdravím , trochu si pohrávám s háčkem a jehlice taky neleží ladem.

Trochu bláznivá čepička.
A tak moc se mi líbí, že jsem se do ní také pustila. 
Našla jsem ji u Lenky na blogu. 
Tímto ji děkuji za návod.



Kamarádka si přála malé fusky pro miminko, zamilovala jsem se do samovzorovací vlny a tak i pro mrňouska vznikly strakatice. Snad budou spokojené. 



                                                   Fusekličky mají 9 cm chodidýlko.              

Tyhle jsou ,už na dospěláka, strakatice




Trocha jarní nádhery



                                                              A pro dnešek je to vše,
                                                            užijte si krásné slunečné dny .
                                                               Děkuji za nahlédnutí.
                                                                        Zuzana

2 komentáře:

  1. Samovzorovací vlnu neznám, vypadají fusky parádně! A čapka je nádherná, vůbec ne bláznivá:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem neznala , až hodná paní prodavačka ve švadlence nabídla.Prý , máme nového dodavatele. No a byla to láska na první pohled. Zuzana

      Vymazat

Mé milé a virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu blogu a za komentáře.